Regulamin konkursu pt. „Wczasy na Majorce”
§1 ZASADY OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin pt. „Wczasy na Majorce” (dalej: „Regulamin”) określa warunki i zasady organizacji oraz udziału w Konkursie przeprowadzanym przez Organizatora w terminie i na warunkach określonych w Regulaminie (dalej: „Konkurs”), a także prawa i obowiązki Organizatora, Uczestników oraz Laureatów.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, o ile nie spowoduje to pogorszenia warunków Uczestnika oraz zasad uczestnictwa w Konkursie. W przypadku zmiany Regulaminu, informacja o zmianie oraz nowy Regulamin zostaną zamieszczone na stronie internetowej Organizatora, jak również na oficjalnych kontach Organizatora na Platformach, w taki sposób, że każdy Uczestnik będzie miał do niego dostęp.
- Organizatorem Konkursu jest Explosion Sp. z o.o., ul. Stokłosy 6 lok 1, 02-784 Warszawa, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001026372, NIP: 9512300595, REGON: 142166064, (dalej: „Organizator”).
- Nagrody w Konkursie zapewnia Organizator.
- Konkurs prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz Platform mediów społecznościowych tj. Facebook, Instagram (dalej: „Platforma”).
- Konkurs nie jest loterią pieniężną, loterią fantową, loterią promocyjną, ani żadną inną grą losową bądź zakładem wzajemnym w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych. Regulamin nie podlega zatwierdzeniu w trybie określonym w powyższej ustawie.
- Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, administrowany, wspierany, popierany, zarządzany, ani powiązany z podmiotami trzecimi, uwzględniając w tym Platformy. Platformy również nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za organizację, przeprowadzenie i realizację Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne związane z działaniem Platform lub trudnościami w przesyłaniu Zgłoszenia. Uczestnicy są zobowiązani do zapewnienia, że ich Zgłoszenia zostały prawidłowo przesłane do Organizatora przed zakończeniem Konkursu.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania Nagród z przyczyn leżących po stronie Laureatów.
- Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników, a związanych pośrednio lub bezpośrednio z Konkursem, w zakresie ich rzetelności i prawdziwości za wyjątkiem działań sprzecznych z warunkami Regulaminu.
§2 ZASADY I PRZEBIEG KONKURSU
- Wzięcie udziału w Konkursie przez Uczestników jest bezpłatne.
- Konkurs rozpoczyna się w dniu 10 stycznia 2025 roku w momencie opublikowania Konkursu przez Organizatora na jego oficjalnych kontach na Platformach i kończy w dniu 23 kwietnia 2025 roku o godzinie 24:00.
- Konkurs polega na nagraniu video (tzw. reels/rolka) trwającego od 30 do 60 sekund w języku polskim lub angielskim, w Explosion Club mieszczącym się pod adresem: ul. Wał Miedzeszyński 646, 03-944 Warszawa (Dalej: „Klub”), które przedstawiać będzie zabawę w Klubie lub sam Klub, a następnie przesłaniu nagranego video na adres e-mail Organizatora tj. biuro@explosionclub.pl lub za pośrednictwem Platformy, podając: imię i nazwisko autora video – nazwę profilu na mediach społecznościowych osoby przysyłającej, numer telefonu oraz adres e-mail (Dalej: „Zgłoszenie”).
- Nagranie i przesłanie video dłuższego niż 60 sekund nie pozbawia Uczestnika możliwości udziału w Konkursie. Autor video może lecz nie musi być jednocześnie bohaterem filmu.
- Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści naruszających prawo, wulgarnych, obraźliwych lub nieetycznych. Niedopuszczalne jest nagranie video obrażającego w jakikolwiek sposób Explosion Club lub gości Klubu. Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia video, które nie spełniają tych kryteriów.
§3 KOMISJA
- Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Konkursu, a w szczególności w celu dokonania oceny prawidłowości zgłoszeń do Konkursu oraz wyłonienia osób biorących w nim udział i wyboru Zwycięzców Konkursu, Organizator powoła komisję konkursową (dalej: „Komisja”).
- Komisja składać się będzie z trzech osób w składzie: Dj Yooshi, Dj Insane oraz manager klubu Radosław Kalicki. Skład Komisji może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Organizatora.
- Komisja na podstawie własnej subiektywnej decyzji i oceny wybierze video, którego autor zostanie Zwycięzcą Konkursu. Przy ocenie pod uwagę będą brane następujące kryteria:
a. kreatywność, pomysłowość,
b. sposób zmontowania video,
c. zgodności video z tematyką Konkursu,
d. użyty podkład muzyczny lub słowny,
e. ilość zgromadzonych polubień (tzw. lajków) pod umieszczonym filmem Platformie społecznościowej klubu. - Ogłoszenie Zwycięzcy Konkursu oraz Laureatów, którzy zajęli 2 i 3 miejsce w Konkursie, nastąpi poprzez opublikowanie danych tych osób na oficjalnych kontach na Platformach prowadzonych przez Organizatora w terminie od 23 kwietnia 2025 roku do 4 maja 2025 roku. W tym samym terminie powiadomieni zostaną Laureaci za pośrednictwem wiadomości e-mail lub wiadomości przesłanej na ich oficjalne konta na Platformach, z których wysłali Zgłoszenie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikacji Uczestników, którzy nie przestrzegają Regulaminu, stosują nieuczciwe metody, takie jak zakup polubień lub naruszają zasady Platform.
§4 WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE
- Uczestnikiem niniejszego Konkursu może być osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U.2017.459 z późn. zm.), która podczas trwania Konkursu spełnia następujące warunki:
a. jest osobą pełnoletnią;
b. posiada miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
c. zaakceptowała postanowienia niniejszego Regulaminu;
d. posiada pełną zdolność do czynności prawnych (dalej: „Uczestnik”). - W Konkursie nie mogą uczestniczyć właściciele, pracownicy, podwykonawcy i współpracownicy Organizatora.
- Zgłoszenie udziału w Konkursie musi być dokonane w sposób wskazany w Regulaminie. Niespełnienie któregokolwiek z warunków zgłoszenia udziału spowoduje jego nieważność.
- Uczestnik może wziąć udział w Konkursie jedynie za pośrednictwem jednej Platformy – zabronione jest wielokrotne składanie zgłoszenia o identycznej treści poprzez różne Platformy. Niedopuszczalne jest podejmowanie prób zwiększenia swoich szans w konkursie, poprzez wielokrotne zgłaszanie tego samego materiału.
§5 NAGRODY
Nagrodami w Konkursie są:
- za zajęcie pierwszego miejsca: wycieczka all inclusive na Majorkę (Hiszpania) dla dwóch pełnoletnich osób o łącznej wartości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
- za zajęcie drugiego miejsca: podwójna wejściówka na dowolną imprezę organizowaną w Explosion Club, ważna do 30 grudnia 2025 roku oraz kwota 500 zł (słownie: pięćset złotych) do jednorazowego wykorzystania w barze Explosion Club.
- za zajęcie trzeciego miejsca: podwójna wejściówka na dowolną imprezę organizowaną w Explosion Club, ważna do 30 grudnia 2025 roku oraz kwota 250 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych) do jednorazowego wykorzystania w barze Explosion Club.
§6 ZASADY PRZYZNANIA NAGRÓD
- Konkurs będzie miał 3 Laureatów, którzy zajmą kolejno pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
- Na każde z trzech miejsc będzie wylosowany również Laureat rezerwowy, który zajmie miejsce Laureata w przypadku rezygnacji lub niedopełnienia obowiązków wynikających z Regulaminu przez tego ostatniego.
- Laureaci oraz Laureaci rezerwowi nie mają prawa do sprzedaży Nagrody, jej darowizny, ani jej zamiany na gotówkę lub jakiekolwiek inne środki płatnicze/papiery wartościowe.
- Laureaci oraz Laureaci rezerwowi, jak również osoby towarzyszące są zobligowani do przekazania Organizatorowi następujących danych:
– imię i nazwisko,
– adres zamieszkania i adres korespondencyjny (jeśli jest inny niż adres zamieszkania),
– adres e-mail - Po ogłoszeniu wyników Organizator skontaktuje się ze Zwycięzcą i przekaże voucher ze wskazaniem biura podróży do którego musi udać się Zwycięzca Konkursu w celu dopełnienia formalności tj.: wskazanie danych uczestników wycieczki, ustalenie termin wycieczki oraz innych zgodnie z wymogami biura podróży.
- W przypadku wybory wycieczki, której koszt nie przekracza kwoty 5.000 zł Zwycięzcy Konkursu nie przysługuje zwrot różnicy, pomiędzy określoną wartością Nagrody, a finalnym kosztem wycieczki. W przypadku wyboru wycieczki przekraczającej kwotę 5.000 zł, różnicę pomiędzy określoną wartością Nagrody, a finalnym kosztem wycieczki ponosi Zwycięzca Konkursu.
- Po ogłoszeniu wyników Organizator skontaktuje się z Laureatami Konkursu, którzy zajęli 2 i 3 miejsce i przekaże wejściówki oraz nagrody pieniężne, zgodnie z §5 ust. 2 i 3 Regulaminu.
- Laureaci są zobowiązani do odbioru nagrody w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu poinformowania ich o wyborze z uwzględnieniem zapisów dotyczących reklamacji zawartych w §9 Regulaminu. W przypadku braku odbioru Nagrody, Nagroda zostanie przekazana Laureatowi rezerwowemu, który ma taki sam czas na jej odbiór od momentu poinformowania go/jej o wyborze.
- W przypadku wystąpienia okoliczności, za które Laureat lub Laureat rezerwowy nie odpowiadają, a które to okoliczności uniemożliwiają odbiór Nagrody w wyznaczonym powyżej terminie, Laureat lub Laureat rezerwowy zobligowany będzie do podania wiążącego terminu, który nie może być dłuższy niż 14 dni kalendarzowych od momentu upływu terminu pierwotnego, na odbiór Nagrody. Po upływie terminu dodatkowego Laureat traci możliwość odbioru Nagrody, a zyskuje ją Laureat rezerwowy. Po upływie dodatkowego terminu dla Laureata rezerwowego, własność Nagrody pozostaje u Organizatora.
- Warunkiem odbioru nagrody w postaci wycieczki jest podpisanie przez Zwycięzcę Konkursu oświadczenia, w treści którego zobowiąże się do przesłania Organizatorowi na adres e-mail Organizatora tj. biuro@explosionclub.pl lub za pośrednictwem Platformy, relacji z wygranej wycieczki na Majorkę w postaci kilku fotografii lub video, na których znajdować będzie się Zwycięzca Konkursu wraz z osobą towarzyszącą w terminie 7 dni od dnia zakończenia wycieczki.
- Organizator informuje, że Nagroda w postaci wycieczki, jako, że nie korzysta ze zwolnienia podatkowego, o którym mowa w przepisach podatkowych, zostanie powiększona o dodatkowe świadczenie pieniężne w wysokości należnego podatku dochodowego obliczonego na podstawie jej wartości brutto. Kwota pieniężna nie zostanie wypłacona Laureatowi, lecz ulegnie potrąceniu przez Organizatora na poczet należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od wygranych w konkursach, o czym Uczestnik biorący udział w Konkursie zostaje niniejszym powiadomiony i przyjmuje do wiadomości. Płatnikiem wskazanego powyżej podatku jest Organizator.
§7 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych Uczestników Konkursu oraz osób towarzyszących jest Explosion Sp. z o.o., ul. Stokłosy 6 lok 1, 02-784 Warszawa, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001026372, NIP: 9512300595, REGON: 142166064. Aby skontaktować się z Organizatorem, należy wysłać wiadomość pod e-mail: biuro@explosionclub.pl.
- Konkurs odbywa się zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dalej: „RODO”).
- Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.
- Dane osobowe będą przetwarzane:
a. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b i c oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO – w celu wykonywania obowiązków prawnych Organizatora wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz wynikających z udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz samą organizacją i przeprowadzeniem Konkursu;
b. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Organizatora, tj.:
c. dochodzenia ewentualnych roszczeń związanych z Konkursem,
d. realizacji umów z podmiotami trzecimi w ramach założeń Konkursu. - Odbiorcami danych osobowych będą głównie: hostingodawca poczty elektronicznej i hostingodawca serwerów, zewnętrzna obsługa księgowa, zewnętrzne podmioty dostarczające oprogramowanie Organizatorowi, zewnętrzne archiwum, zewnętrzne podmioty świadczące usługi hotelarskie i turystyczne oraz podmioty pośredniczące w zawarciu umów o świadczenie tych usług.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania Konkursu oraz przez okres po zakończeniu Konkursu w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń – 1,5 roku, z zastrzeżeniem wyjątków wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w tym dotyczących przetwarzania danych na podstawie udzielonej zgody, które będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody lub ustania celu przetwarzania.
- Informujemy o przysługującym prawie:
a. dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także do usunięcia danych (jeżeli nie będziemy zobowiązani do ich przetwarzania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych była zgoda, która została cofnięta, jeżeli podstawą przetwarzania danych osobowych był uzasadniony interes Organizatora, a wobec tego przetwarzania wniesiony został skuteczny sprzeciw),
b. do przeniesienia do innego administratora danych przetwarzanych na podstawie udzielonej zgody, jeżeli jest to możliwe technicznie oraz prawo do otrzymania kopii danych w ustrukturyzowanym formacie, przy czym z niniejszego prawa można skorzystać wyłącznie, gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany,
c. do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, w przypadku jej wyrażenia, przy czym jej cofnięcie nie wpływa na zgodność z prawem dotychczasowego przetwarzania tych danych (zgodę można cofnąć poprzez wysłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na nasz adres korespondencyjny, bądź adres e-mailowy: biuro@explosionclub.pl
d. do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, kancelaria@uodo.gov.pl. - Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, a więc poza teren Unii Europejskiej.
- Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec Uczestnika lub osób towarzyszących skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na ich sytuację.
- Uczestnik oraz osoby towarzyszące wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych na potrzeby realizacji Konkursu.
§8 PRAWA AUTORSKIE
- Wszelkie prawa własności intelektualnej do Konkursu przysługują Organizatorowi. Uczestnictwo w Konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw własności intelektualnej do Konkursu. Zabronione jest naruszanie w jakimkolwiek zakresie praw własności intelektualnej w Konkursie, w szczególności:
a. kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektroniczny lub rozpowszechnianie w inny sposób mechanizmu Konkursu lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz danych, bez wyraźnej pisemnej zgody Organizatora;
b. korzystanie z Konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. - Organizator zastrzega sobie prawo do opublikowania na Platformach społecznościowych video nadesłanych przez Uczestników, Laureatów lub Laureatów rezerwowych, jak również fotografii lub video wykonanych przez Zwycięzcę Konkursu lub Laureata rezerwowego wraz z osobą towarzyszącą z wycieczki stanowiącej Nagrodę za zajęcie pierwszego miejsca w Konkursie, a także fotografii lub video wykonanych przez Organizatora w chwili wręczenia Nagród (biletów, voucherów) na co wymienione podmioty wyrażają Organizatorowi nieodpłatnie i dobrowolnie zgodę.
- Podmioty wspomniane w ustępie powyżej przenoszą na Organizatora, w zakresie nieograniczonym jakimikolwiek prawami osób trzecich:
a. autorskie prawa majątkowe do video oraz fotografii na następujących polach eksploatacji:
• publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie dowolną techniką;
• publiczne udostępnienie w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp do video i fotografii w miejscu i w czasie przez siebie wybranym;
• wprowadzanie do pamięci komputera, do sieci teleinformatycznej otwartej i zamkniętej;
• nadanie za pomocą wizji lub fonii;
• przekazywanie za pośrednictwem sieci komputerowych, w tym poprzez Internet w dowolnym standardzie, systemie i formacie;
• utrwalanie i zwielokrotnianie w jakiejkolwiek postaci, na dowolnym nośniku informacji w dowolnej liczbie egzemplarzy;
• utrwalanie i zwielokrotnienie dowolną techniką;
• udostępnienie oryginału i egzemplarzy, na których video i fotografie utrwalono;
• dokonywania przeróbek, opracowań video, jego skrótów oraz tłumaczeń.
prawo zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do video i fotografii. - Przeniesienie autorskich praw majątkowych do video i fotografii i prawa zezwalania na wykonywanie zależnego prawa autorskiego do nich jest nieograniczone terytorialnie i czasowo. Nabywca może wykorzystywać video i fotografie na całym świecie we wszystkich mediach, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych powyżej, przez cały czas trwania praw majątkowych.
- Podmioty wskazane w ust. 2 powyżej zobowiązują się względem Organizatora, iż nie będą wnosić przeciwko niemu żadnych oszczeń dotyczących sposobu korzystania z video i fotografii.
§9 REKLAMACJE
- Wszelkie reklamacje związane z przebiegiem Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie kierowanym na adres siedziby Organizatora w trakcie trwania Konkursu w terminie 5 dni kalendarzowych od momentu wyboru Laureatów oraz Laureatów rezerwowych przez Komisję.
- Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych.
- Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym priorytetowym.
- Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 3 dni kalendarzowych od momentu ich wypływu.
§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Wszelkie informacje dotyczące Konkursu dostępne w materiałach reklamowych, plakatach czy postach na oficjalnych kontach na Platformach Organizatora mają jedynie charakter informacyjny.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia Konkursu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
- Spory odnoszące się i wynikające z Konkursu będą rozwiązywane przez sąd powszechny właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.